Veel zorgverzekeraars betalen mee…

Tarieven en vergoedingen 2024

Uurtarieven
Particulier: € 124,40

ZZP & MKB: € 158,20 (ex btw)

Grootzakelijk: €186,60 (ex btw)

Meestal 10 tot 15 gesprekken
Het aantal 1,5-uursessies dat nodig is om weer verder te kunnen van veel factoren af. De meeste mensen hebben genoeg aan 10 to 15 consulten, meestal verdeeld over een periode van 4 tot 6 maanden. In de eerste periode om de twee weken, later met grotere intervallen tussen de afspraken. 

 

Met onderstaande gegevens kun je bij je verzekeraar nagaan óf en hoeveel jouw polis meebetaalt.
Je kunt daarbij zoeken op zowel de bedrijfsnaam als de praktijknaam/vestiging

bedrijfsnaam: Koinos Therapeia V.O.F.
vestigingsnaam: Psychologenpraktijk ‘Het Vierde Pad’

agb-code Jelmer van Nimwegen:    90.100713
agb-code Marieke van Bakel:   90.111392
praktijkcode:    90.070261
aangesloten bij koepelorganisatie RBCZ (sinds 2011), registratienr. 105020R
aangesloten bij beroepsvereniging LVPW 

 

 

Koepelorganisatie RBCZ:

 

 

LVPW en RBCZ stellen hoge eisen aan en controleren de kwaliteit van onze faciliteiten en dienstverlening.

 

klik hier voor de lijst van zorgverzekeraars

 

  • Als Registertherapeuten van LVPW vallen wij onder het tuchtrecht van Tuchtcollege Complementaire Zorg (TCZ). 

 

 

 

  • Als Registertherapeuten van LVPW zijn we aangesloten bij de geschillencommissie van Stichting Complementaire en Alternatieve Gezondheidszorg (SCAG).

 

 


 

Klachtenregeling

Wij doen er alles aan om op een goede en respectvolle manier met je te werken. Natuurlijk is het desondanks theoretisch mogelijk dat je ergens niet helemaal tevreden over bent. We nodigen je uit om dat aan ons te melden, om in verstandig overleg een passend vervolg te vinden.

Wil of kun je de klacht niet met ons persoonlijk bespreken of komen we er samen niet uit? Dan kun je kosteloos contact opnemen met de klachtenfunctionaris via mijn beroepsvereniging LVPW. De klachtenfunctionaris is onafhankelijk en dus op geen enkele manier verbonden aan LVPW en al helemaal niet aan ons. De klachtenfunctionaris begint altijd met een bemiddelingsgesprek tussen jou en ons, om samen tot een wederzijds bevredigende oplossing te komen.

Mocht deze bemiddeling ook niet lukken, dan kun je een klacht indienen bij de Geschillencommissie van Stichting Complementaire en Alternatieve Gezondheidszorg (SCAG) of bij het Tuchtcollege Complementaire Zorg (TCZ).